כל מה שרצית לדעת ולא היה את מי לשאול

איזה הורה (או תינוק) לא חוו את זה?

תפרחת החיתולים גורמת לכאב ולסבל רב לבייבי שלכם והצוות של או אייט O8 בייבי 👶 כאן בדיוק כדי להציל את המצב.

 

הגורם לתפרחת חיתולים הוא תגובה אלרגית של העור (בעיקר באיזורי הקפלים) לסביבה לחה ולא מאווררת בתוך החיתול. תוסיפו לזה זיעה, הפרשות ועור רגיש ועדין של תינוק ותקבלו חגיגה שמתגברת בעיקר בקיץ, כשחם ומזיעים עוד יותר.

 

על גבי השכבה החיצונית של העור מתיישבים גורמים מזהמים כמו פטריות (דוגמת הקנדידה אלביקנס) וחיידקים, אשר בדרך כלל אינם גורמים להפרעה. יחד עם זאת, החשיפה המוגברת לחום, לחות והפשרות, משפיעה על ה pH הטבעי של העור, הופכת אותו לחומצי יותר ופוגעת בשלמותו. אל העור הפגום חודרים בשמחה כל הגורמים המזהמים הללו, בתוספת מזהמים נוספים אשר מצויים בהפרשות של התינוק ותופעת התפרחת רק מועצמת.

 

החלפת טיטולים לא סדירה יכולה להחריף את המצב וגם הניקוי במגבונים עלול להחריף את הפריחה, בגלל החומרים השונים המצויים במגבונים (בעיקר אלו המכילים אלכוהול או בושם)

 

מה אפשר לעשות?

 

1️⃣ לרחוץ את התינוק במים פושרים, עם סבון עדין ככל הניתן (למשל, מוס הרחצה של O8!)

2️⃣ הקפדה על הגיינה, החלפת חיתול מהר ככל האפשר, והשארת הילד ללא חיתול כמה שיותר

3️⃣ המנעות ממזונות חמוצים/חומציים כמו פירות הדר, אשר יכולים להפוך את הפרשות התינוק לחומציות יותר ולהחריף את התפרחת

4️⃣ תכשירי מניעה, דוגמת קרם תפרחת חיתולים של O8 בייבי, יסייעו למנוע את התפרחת עוד טרם הופעתה. אנו ממליצים לשלב את השימוש בקרם הנפלא הזה, ביחד עם שמירה על ניקיון התינוק

5️⃣ קרם תפרחת חיתולים פורטה של או אייט O8 בייבי הוא קרם טיפולי, להקלה בגירויי עור במקרה של תפרחת חיתולים. הוא כולל 100% רכיבים פעילים טבעיים וביניהם, דונליאלה סלינה, תמצית קלנדולה, שמן זית, שמן זרעי קיק ו – ויטמין אי. הסגולות הפיטוביוטיות של הקרם מעודדות החלמה מהירה במקרה של התפרצות תפרחת החיתולים, בפעולה מיידית ומתמשכת.

לפוסט הבא
לפוסט הקודם